Vull arribar a Moscú des de Barcelona caminant i corrent durant el 2026

Donate
Created By:
Ramon Coma
Collecting for:
Consigamos que más niños y niñas puedan protegerse con vacunas.

Vull arribar a Moscú des de Barcelona caminant i corrent durant el 2026

Vull recórrer, figurativament, els 3594 quilòmetres que separen Barcelona de Moscou sumant tota la distància caminant o corrent al llarg del 2026 per recaptar fons per vacunar a la màxima quantitat de persones d’arreu del món.
I per què Moscou? Per poder dir-li de manera simbòlica al senyor Putin i a la resta de dirigents russos i, per extensió a la resta del món, que parlar és la millor manera de resoldre els conflictes i no pas mitjançant la guerra.
vull recórrer aquesta distància també per una qüestió personal doncs ecessito un objectiu de pes per motivar-me a fer exercici. Us aniré informant periòdicament per quin punt del camí estic
cadescú de nosaltres hem de ser pro-actius per fer d’aquest mòn un lloc millor per viure totes les persones encara que sigui amb petits gestos com el meu o amb un donatiu vosaltres.
Donate
0 €
0%
370 Days left

Recent activity

When donations are received, they'll show up here.